Garn och otrevlig personal!

Jag brukade tycka att personalen på Faster's inte var speciellt trevliga att handla av. MEN!!!!
Jag har träffat den kanske mest servicebefriade personalen jag någonsin stött på. Denne hittar ni på garnbutiken sländan i Lund. Men viket härligt utbud de har. Dock kände jag mig som en kriminell yrkestjuv när jag klev in i butiken. Men sen var det jag som blev rånad på 3:- i den "obligatoriska" kortavgiften när man handlar för under 50:-. Hallå farfar sa jag då. (kanske inte precis så) Ni får inte ta en avgift när jag handlar för jag har ett visa kort! johoda det fick de visst påstod lilla sura damen bakom disken. Jahop tänkte jag då. Ingen idé att tjafsa.
Jag kontaktade min bank sen, and quess what. Jag hade rätt! mohahaha

Slutsatsen är: Handla inte garn på Sländan i Lund!
Tur att Panduro ligger jämte! ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fick du tillbaka dina 3 kr då? Hihi.

Så det är virkning du kör på nu :)

2010-03-25 @ 16:19:41
URL: http://pastimecorner.blogg.se/
Postat av: Sandra

det är såhär att de får inte ta ut en avgift för Visa MEN de kan ta ut en avgift för sjävla grejen, att det kostar att betala med kort liksom. så de kommer undan med skiten ändå. så ja, jag har också försökt mig på det där... skulle köpa 2 glassar och avgiften vad på 5 spänn. men visst, de är idioter!

2010-03-26 @ 21:28:24
URL: http://sandragustav.blogg.se/
Postat av: X

Har precis samma erfarenhet av sländan och personalen där. Det är verkligen synd att de inte är kundorienterade eller trevliga. Eftersom det inte finns något annat direkt val i Lund blir det ändå att man måste handla där, men det gör lite ont i mig varje gång.

2011-08-30 @ 10:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0